Hľadať
0
Nákupný košík

FAQ Často kladené otázky

Je všetok tovar skladom?

Množstvo tovaru je skladom. Pri každej položke v našom e-shope je uvedené, či je skladom. Pri položkách, ktoré práve nie sú skladom je uvedená očakávaná lehota naskladnenia do Vašej objednávky. Objednať je možné aj položky, ktoré práve nie sú skladom.

Ako môžem platiť?

Odporúčame online bezhotovostné platby kartou alebo bankovým prevodom. Nezaplatíte nič navyše a informáciu o úhrade máme hneď ako prejde platba. Objednávku uhradiť na dobierku pri jej prevzatí je možné s doplatkom vo výške 3,00€. 

Objednávka je odoslaná, ale niečo mi nevyhovuje. Čo teraz?

Ak si želáte Vašu objednávku upraviť, čím skôr nás kontaktujte prostredníctvom odpovede na potvrdzujúci e-mail Vašej objednávky, kým ešte nie je vybavená. V prípade takej úpravy objednávky, kde dôjde k zmene výslednej sumy smerom nadol, pričom ste ju už uhradili online bezhotovostne, Vám rozdiel vrátime na Vami určený bankový účet.  

Kedy bude moja objednávka vybavená?

Na vybavení Vašej objednávky začíname pracovať ihneď po jej prijatí. Zásielku odosielame spravidla najneskôr do ďalšieho pracovného dňa, ak sú všetky položky v objednávke skladom. Ak objednávka nie je skompletizovaná, o očakávanom termíne naskladnenia položiek do Vašej objednávky Vás budeme informovať e-mailom. O vybavení objednávky Vás budeme informovať e-mailom, ktorý bude obsahovať číslo Vašej zásielky a faktúru.

V mojej objednávke je viac položiek, dostanem ich všetky naraz?

Áno, zásielku odosielame skompletizovanú tak ako bola objednaná. 

Kedy a ako príde môj balík?

Doručenie zásielky na Vami zvolenú adresu zabezpečí GLS kuriér. Doručenie menšej zásielky na výdajné miesto alebo do balíkoboxu zabezpečí Packeta, ak si vyberiete túto možnosť dopravy. Aktuálny cenník dopravy.

Môžem vrátiť tovar?

Áno, do 14 dní môžete bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar. K vrátenému tovaru je potrebné priložiť vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy.

Ako reklamovať?

Ak ste sa ocitli v takej nemilej situácii, že musíte tovar reklamovať, informujte nás o tom e-mailom na info@prebabo.sk. K dôvodu reklamácie tovaru pripojte faktúru, ktorá poslúži na jeho identifikáciu. Následne Vás budeme kontakovať. Kompletný reklamačný poriadok.

 

Ďalšie Vaše otázky bez obáv píšte na e-mail info@prebabo.sk.